Strand

27 juli 2017 - Matera, Italië

Donderdag hebben we heerlijk rustig aan gedaan. Eerst op zoek naar een goede bak koffie, daarna nog even rondgewandeld in het plaatsje Ferrandina. Als ik voor Jesse en Sarah een ijsje wil kopen, mag ik niet afrekenen, gift van het huis. Geweldig toch!

De groenteboer komt net aanrijden en ik haal nog even gauw wat groenten. De italiaan flirt er op los, wat voor mij en de andere klanten wel hilarisch is. Daarna vertrekken we richting de kust. Bij Metaponto gaan we naar het strand. We settelen ons bij een strandtent waar ze ook een zwembad bij hebben. Jesse heeft met zijne eczeem erg veel last van het zeewater, dus op deze manier is iedereen blij. We relaxen hier heerlijk en met bediening aan je stoel bevalt dat wel.

Halverwege de middag rijden we richting huis. De 4 zwerfkatten staan ons al op te wachten bij ons huisje, de kids helemaal happy! Ik ga alvast de tassen inpakken en de boel glad maken. Morgen vertrekken we immers weer naar de Amalfi-kust.