1ste reisdag zit erop!

21 juli 2017 - Modena, Italië

Vanmorgen waren wij allebei al voor de wekker van 3.30 uur wakker. Uiteindelijk vertrokken we om 3.45 uur.

De reis liep voorspoedig tot net voorbij Basel. Net voor de Gotthard tunnel nog even een stop gemaakt. De wachttijd viel op zich nog mee, ca. 1 uur. Voor de grens met Italië kwam daar nog eens een ruim uur bij. De kids vermaakten zich gelukkig prima! Elk uur een klein cadeautje is helaas niet tot het eind gelukt, maar veel tekeningen, kleien, buchems etc. verder heeft er mede voor gezorgd dat het goed gegaan is.

Uiteindelijk kwamen we na 1250 km. rond 18.30 uur aan in Maranello Village. Perfect hotel voor een overnachting, langer kan ook. Wij hadden het 2 kamer appartement geboekt, uitstekend ruim appartement. Het hotel is in Ferrari stijl wat zeker Jesse een leuke bijkomstigheid vond :-)

Snel de kinderen eten gegeven en op bed gelegd. Niet zo heel veel later na een heerlijke douche, volgden wij ook. Heerlijk verduisterende gordijnen op de kamer.