Onze rondreis Georgië en Armenië met een peuter en een grote kleuter....

29 februari 2016

Welkom op onze reisblog! We gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Waar gaat de vakantie dit jaar heen? Kamperen in Italië, dan overvaren naar Montenegro? Toch niet, na op de vakantiebeurs een Armeniër tegen te zijn gekomen die 3 woorden engels sprak begon het toch weer te kriebelen, zullen we toch eens gaan kijken hoe goed Georgië en Armenië te bezoeken zijn?

Uiteindelijke de tickets geboekt! De route is inmiddels uitgestippeld, dan toch weer niet naar onze zin, het rondje andersom kwam beter uit met de afstanden en de bezienswaardigheden onderweg. In eerste instantie zat Nachorno Karabach in onze planning, maar nu het sinds april weer zo onrustig is en er doden vallen, hebben we dit uit onze planning gehaald.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    29 februari 2016
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!