We zijn er!

23 juli 2016 - Tbilisi, Georgië

Hallo allemaal,

hierbij het verslag van de eerste dag. Vanmorgen ging om 6.15 uur de wekker. Om vijf voor zeven waren we op weg richting Schiphol. Daar aangekomen stond de valet parking al klaar, top!

Op Schiphol begon het al aardig druk te worden. Maar omdat wij jonge kinderen hebben werden wij voorgelaten, dat herhaalde zich ook bij de paspoortcontrole.

Toen op zoek naar het net nieuwe speelvliegtuig, Geweldig, Jesse en Sarah in de cockpit die ook nog eens echt geluid maakt! De tijd tot het boarden was snel voorbij, Sarah heeft zich weer prima vermaakt met de "glijblaan."

Welkom aan boord van Georgian Airways. De vlucht verliep prima. Jesse heeft zich perfect gedragen, alleen maar spelletjes gedaan met z'n vader of racen op de Ipad. Sarah was wat lastiger, maar die maakte met grote regelmaat haar ronde alleen door het vliegtuig, waar iedereen die het maar wilde zien, haar zonnebril te zien kreeg.

Om 15.15 uur landen we, plaatselijke tijd 17.15 uur. Na de bagage opgehaald te hebben stond onze chauffeur al klaar. We hebben een hoop bagage, zal het wel in zijn auto passen? Nou ja, een flinke kofferbak, moet goed komen! Helaas, die zat nog half vol :-) Dan de bagage maar op de achterbank, Sarah bij mij op schoot en Jesse bij Jan Dirk voorin op schoot.

Het verkeer viel ons mee, uiteraard chaotischer dan bij ons, en voorrang geven kennen ze niet, hand-free bellen is ook een onbekend fenomeen hier. Maar het is goed te doen is onze eerste inschatting.

Ons appartement is groot en ruim op gezet. De piano is al goed uitgeprobeerd in onze balzaal :-)

We gaan het vandaag niet te laat maken. Het is al met al toch een vermoeiende dag geweest.